Socialdemokraterne
i Faxe Kommune

Politik handler om drømme og visioner

- om håb og om mod

Velkommen til vores officielle hjemmeside

Her kan du følge med i den politiske dagsorden, aktiviteter, nyhedsbreve samt indlæg fra vores byrådsmedlemmer og bestyrelsen i partiforeningen Socialdemokraterne i Faxe Kommune. I kalenderen kan du holde dig orienteret om kommende begivenheder, aktiviteter i foreningen, borgermøder og byrådsmøder.

Rose.png hvid.png

Nyhedsbreve og indlæg

18. jan. 2024

Nyhedsbrev fra Tanja Larsson med invitation til Nytårskur i Kredsen med oplæg af Mogens Lykketoft i Kultunariet i Haslev.

3. maj 2023

Tanja Larsson er tilbage i Folketinget

Referat fra Generalforsamlingen den 20. marts 2023

IMG_1529_edited_edited_edited_edited.png

Kommende
begivenheder

Følg med i kalenderen og få et overblik over de kommende aktiviteter i foreningen, borgermøder og byrådsmøder

Rose_rød-kopi.png

Vil du være medlem? Kontakt os her

Medlemmerne er rygraden hos Socialdemokratiet. Som medlem bliver du en del af et stærkt politisk fællesskab.